Құжатта электрскутерлерге былайша түсініктеме берілді: «екі немесе үш доңғалақтары бар, бір адамды электрқозғалтқыш (қозғалтқыштар) арқылы жылжытуға арналған, отыратын орынсыз, максималды жобалық жылдамдығы 25 км/сағаттан аспайтын жеке қозғалмалы электр көліктері.»
Жаңа стандарт бойынша белгіленген жылдамдықтан жоғары жылдамдықпен жүретін скутерлер Кеден одағының «Дөңгелекті көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы» техникалық регламентіне бағынады. Онымен қоса, олар L санатына жатады. 50 км/сағаттан жоғары жылдамдықпен жүретін скутерлерді басқару үшін, жүргізушіге көбіне мопедке арналған A1 санатындағы жүргізуші куәлігі қажет.
Стандартта максималды жылдамдықты арттыру немесе белгіленген максималды жылдамдық шегін алып тастау үшін электрскутердің кез келген құрамдастарын өзгертуге рұқсат етілмейтіні нақты айтылған.
Сонымен қатар, электрскутерлерде:
- жүргізушінің максималды салмағы мен бойы ілеспе құжаттамада көрсетілуі керек;
- қосымша жолаушыларды тасымалдауға, басқа көлік құралдарын (оның ішінде электр самокаттарды, тіркемелерді, жартылай тіркемелерді) сүйретуге, жүк тасымалдауға тыйым салынады;
- қозғалысты жүргізуші тек тұрған күйде жүзеге асырады.
Басылымда атап өтілгендей, осы уақытқа дейін Қазақстанның жол қозғалысы ережелерінде және Әкімшілік кодексте электроскутерлерді белгілеу мүмкін болмады, өйткені электрскутерлер транспорттың нақты қандай түріне қатысты екендігі туралы ресми түсіндірме болмаған.
«Жолда жүру ережелері мен Әкімшілік кодекске өзгерістер мен толықтырулар көп күттірмейді», — дейді авторлар
Бұған дейін Алматы әкімі Ерболат Досаев қалада скутер мен мопед міну мәселесін реттеу туралы сұраққа жауап берді. Өз жауабында қала әкімі оны «скутер жүргізушілері қиратып кете жаздағанын» мәлімдеген еді.